Ons aanbod
NeurUX biedt de kans om voor een scherpe prijs de gebruikerservaring te optimaliseren. De gebruikerservaring kan worden geoptimaliseerd op jouw website, brochure, folder, menukaart, maar ook de indeling van jouw winkel door middel van wearable eye- trackingbrillen. NeurUX biedt hierbij de expertise om een user-experienceonderzoek uit te voeren met behulp van de allernieuwste eye-trackingapparatuur en software. Ontdek welke onderzoekmethodes wij aanbieden:
Onderzoekmethodes
Beschrijvend onderzoek
Beschrijvend onderzoek biedt inzicht in de cognitieve processen. Dit zijn waarneembare processen zoals gedrag op een website en respondentenfeedback. Vanuit dit onderzoek kunnen gebruiksproblemen worden geïdentificeerd of verklaard.
Vergelijkend onderzoek
Vergelijkend onderzoek biedt inzicht in de prestatie gerelateerde verschillen en aantrekkelijkheids-gerelateerde verschillen van diverse varianten. Vanuit dit onderzoek wordt vervolgens bepaald welke versie het gewenste resultaat levert.
Prijzen
Beschrijvend onderzoek
-
Intake
-
8 Respondenten
-
Analyserapport
-
Uibreidingen mogelijk
Vergelijkend onderzoek
-
Intake
-
16 Respondenten
-
Analyserapport
-
A/B test
-
Uitbreidingen mogelijk